بلاگ, مقالات

کانسیلر شگفت انگیز چیست؟

استفاده از کانسیلر

کانسیلر چیست؟

انواع کانسیلر

ترفندهای کاربردی کانسیلر چیست؟

چگونه از کانسیلر استفاده کنم؟

برای خرید لوازم آرایش عمده با کلیک روی لینک به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه آنلاین دل بازار مراجعه کنید

با ما همراه باشید تا همه چیز راجع به کانسیلر بدانید:

قبل و بعد استفاده از کانسیلر

کانسیلر

محصولی آرایشی و کاربردی که بعد از زیر سازی آرایشتان اعمال می شود

کانسیلر هر زخم -جای زخم -لکه ها و نقاط تاریک را می پوشاند .ضخامت بیشتری از کرم پودر و اثرگذاری بیشتری دارد.رنگ کانسیلر باید با رنگ پوستتان سازگاری داشته باشد.

کانسیلر مایع

مناسب ترین انتخاب برای پوست های نرمال و نسبتا چرب و حساس و رایج ترین انواع کانسیلر است . کانسیلر مایع در انواع روشن مات مرطوب و حتی براق پیدا می شود.

کانسیلر آرایشی

کانسیلر ماتیکی

برای پوست های نرمال -حساس و خشک انتخاب شود .کانسیلر ماتیکی مانند کانسیلر مایع تا حدودی قابل ترکیب است و نوع مات و براق آن موجود است.بافت آن نیمه جامد و برخلاف کانسیلر مایع تمایل بیشتری به مسدود کردن منافذ باز پوست دارد.برای پوست های چرب انتخاب خوبی نیست.

کانسیلر ماتیکی
کانسیلر استیکی SPF30 کاوردرم با ماندگاری 24 ساعته و ضد آب و با ترکیبات موثر قادر است به از بین رفتن سیاهی و تیرگی دور چشم کمک موثری کند. همچنین به رفع چین و چروک و جوانسازی پوست حساس دور چشم کمک می‌کند.

کانسیلر های کرمی

مناسب برای پوست های خشک معمولی و حساس و نیمه چرب می باشد.تا حدودی قابل ترکیب می باشددر انواع براق و مات وجود دارد.کانسیلر کرمی بهترین و کامل ترین پوشش را دارد و بهترین کانسیلر برای زیر چشم و روشن کردن ناحیه دور چشم است.بافت آن نرم و لیز است.می توانید با استفاده از پد آرایشی و براش آرایشی یا نوک انگشتتان استفاده کنید.

کانسیلر آرایشی کرمی

ترفند کاربردی کانسیلر ها

بعد از معرفی انواع کانسیلرها بهتر است این ترفندها را بدانید .همیشه کانسیلری انتخاب کنید که روشن تر از رنگ پرایمرتان باشد.انتخاب نامناسب رنگ کانسیلر آرایشتان را خراب می کند.نمونه های جامد و ماتیکی آن نباید خیلی سفت و سخت باشد و نمونه کرمی آن زیاد چرب نباشد.برای زیر چشمتان کانسیلر آبرسان و کرمی انتخاب مناسبی است.در صورتیکه برای تغییر رنگ پوست از کانسیلر استفاده می کنید از نمونه فول کاور که باعث می شود دیگر به پرایمر آرایشی نیاز نداشته باشید استفاده کنید.

 

استفاده از کانسیلر

کانسیلرها را براساس رنگشان از هم جدا می کنند .رنگ زرد – سبز – نارنجی برای کاور زیر چشم رنگ زرد برای کاور نقاط قرمز رنگ و التهاب روی صورت رنگ سبز و رنگ نارنجی برای پوشاندن کک و مک و آکنه صورت مورد استفاده قرار می گیرد.برای استفاده از کانسیلر حتما یک براش آرایشی مخصوص کانسیلر داشته باشید.کانسیلر مایع یا کرمی را نباید روی پرایمرهای پودری استفاده کنید.فقط وقتیکه از پرایمر پودری استفاده می کنید بهتر است ابتدا کانسیلر را زده و بعد از خشک شدن از پرایمر پودری استفاده کنید.

سخن آخر

انواع سبک استفاده از کانسیلر

برای خرید لوازم آرایش و انواع کانسیلر و انواع محصولات آرایشی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه آنلاین ما با نام دل بازار دیدن فرماپید.محصولات ما کاملا اورجینال می باشد

دیدگاهتان را بنویسید