بلاگ, مقالات

چگونه عطر تقلبی را تشخیص دهیم

عطر و ادکلن تقلبی و اورجینال

 

خرید بک عطر تقلبی نه تنها می تواند شما را فریب دهد و ناراحت کند بلکه می تواند برای سلامتی شما نیز مضر باشد .بسیاری از عطرهای تقلبی از مواد ارزان قیمت و مصنوعی استفاده می کند .

تشخیص عطرهای تقلبی

خرید یک عطر اصیل ارزش هر دلار را دارد زیرا انها ماندگاری و عطر استثنایی را ارایه می دهنند و در عین حال تجربه عطری با کیفیت بالا را ارایه می دهند .اگر خیلی با عطرها اشنا نیستید دانستن اینکه چگونه عطر تقلبی را تشخیص دهید گاهی اوقات چالش برانگیز است .این نکات را در مورد چگونگی تشخیص عطر تقلبی و تشخیص اصل بودن یا نبودن آن بررسی کنید.

 

فروشنده عطر و ادکلن را بشناسید

بهترین را هبرای جلوگیری از خرید تصادفی عطر تقلبی مراجعه به یک فروشنده معتبر است مکان های قابل اعتماد زیادی وجود دارد از جمله خرید عطر و ادکلن اسمارت در فروشگاه انلاین دل بازار.

قبل از خرید عطر تحقیق کنید

عطر و ادکلن اورجینال

قبل از اینکه تصمیم به خرید بگیرید مهم است که از قبل در مورد عطر مورد نظر خود تحقیق کنید تا ایده ای درباره آنچه انتظار دارید به دست آورید .وب سایت سازنده را بررسی کنید تا ببینید اطلاعات کافی در مورد بسته بندی ارایه کرده اند یا خیر

به قیمت توجه کنید

برای خرید عطر و ادکلن شاید هرچقدر پیدا کردن یک عطر لوکس با قیمت پایین جذاب است می تواند شما را به شک بیندازد که این عطر فیک است .به طور معمول عطرهای اصیل بسته بندی شده و در پوشش سلیفون بسته بندی می شود سلیفون دور جعبه معمولا بدون نقص و محکم دور جعبه پیچیده می شود .اگر سلیفون شل یا ضعیف بسته بندی شده باشد این می تواند نشان دهنده یک عطر تقلبی باشد.

 

خطاهای جعبه را بخوانید

کادر را با دقت بررسی کنید و کلمات غلط املایی -اشتباهات گرامری یا طرح بندی عجیب و غریب را بررسی کنید .

بسته بندی را بازرسی کنید

 

چگونه می توانم بفهمم بارکد عطر من واقعی است

برای بررسی اینکه بارکد روی عطر شما واقعی است باید مطمعن شوید که در پایین ترین قسمت پشت جعبه قراردارد .

کیفیت بطری

یکی دیگر از راه ها برای تشخیص عطر تقلبی مشاهده کیفیت بطری عطر است زیرا یک طراح عطر بطری را بعنوان بخشی از تجربه عطر در نظر می گیرد .یک بطری عطر اصیل دارای ظروف صاف ساخته شده از مواد شیشه ای با کیفیت بالا و دارای درپوش های ضد ریزش است که کاملا متقارن هستند .

رنگ عطر

یک طراح برند از رنگهای زیادی در محصولات عطر خود استفاده نمی کند رنگ اصلی عطر را از فروشگاه های بزرگ با عطر خودتان مقایسه کنید.

بوییدن و فهرست مواد تشکیل دهنده عطر و ادکلن

عطرهای واقعی ساختارو رایحه پیچیده ای دارند این به دلیل ترکیباتی است که انها استفاده می کنند یک عطر تقلبی پیچیدگی یک عطر اصیل را ندارد.

نت های بویایی را بشناسید

یک عطر واقعی دارای نت های بالایی میانی و پایه باریکی است که در طول روز خود را نشان می دهد اما یک عطر تقلبی معمولا فقط نوت بالایی دارد که ماندگاری چندانی ندارد .

عطر را روی پوست خود تست کنید

مراقب باشید که ادکلن فیک سبب واکنش آلیژیک خواهد شد.

برای خرید عطر و ادکلن اسمارت کالکشن به فروشگاه آنلاین دل بازار مراجعه کنید.

یک نظر در “چگونه عطر تقلبی را تشخیص دهیم

  1. didarrezahamid گفت:

    با سلام من ازاین سایت چند رایحه ادکلن اسمارت گرفتم از لحاظ کیفیت وقیمت وبرخورد مدیر سایت کاملا راضی هستم البته دل بازارو به چند نفر معرفی کردم خرید کردن

دیدگاهتان را بنویسید