بلاگ, مقالات

نکات مهم پاک کردن آرایش

پاک کردن آرایش
پاک کردن آرایش

اگر میخواهید صبح خود را با پوستی تمیز و درخشان آغاز کنید باید توجه داشته باشید که شب گذشته آرایش خود را پاک کرده باشید چرا که خوابیدن با آرایش موجب میشود که پوست شما دچار خشکی پوست و یا آکنه و حتی چروک شود.

خوابیدن با آرایش چشم باعث عفونت و سوزش چشم وگل مژه و غیره میشود.استفاده از پاک کننده آرایش که بتواند به راحتی کرم پودر و رژ گونه را پاک کنداهیت بالایی دارد.

برای پاک کردن آرایش باید به آرامی و با ملایمت با پوست خود رفتار کنید تا پوست شما دچار خشکی نشود.همچنین استفاده از روغن های پاک کننده آرایش استفاده کنید.

استفاده از بخار آب قبل از پاک کردن آرایش شما میتواند روش مناسبی باشد.به کمک یه ظرف اب را بجوشانید و صورت خود را با قرار دادن مقابل بخار آب منافذ پوست شما از بخار پر میشود و راحت تر آرایش خود را پاک خواهید کرد.

برای خرید لوازم آرایش عمده میتوانید به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی دل بازارروی لینک کلیک کرده و مراجعه فرمایید.

بخور گرم صورت

 

 

 

در هنگام پاک کردن آرایش صورت به پوست اطراف چشم توجه کنید زیرا پوست اطراف چشم های شما حساس تر است و نباید خشن برخورد کنید.اما هم برای چشم و هم لب شما بهتر است از پاک کننده روغنی و یا کرمی استفاده کنید.

استفاده از دستمال مرطوب کودک برای پاک کردن آرایش مناسب نیست .

بعد از پاک کردن آرایشتان چه باید کرد

بعد از پاک کردن آرایش از مرطوب کننده و یا سرم و یا تونر ها استفاده کنید.وست انسان در هنگام صب بعد از اینکه شب گذشته آرایش خود را پاک کردید از خود روغن تولید میکند و اگر پوست خشکی دارید بهتر است که صورت خود را نشویید و اگر پوست چرب دارید میتوانید صبح آن را بشویید سپس از سرم ها و غیره استفاده کنی تا صورت شفافی داشته باشید البته عرض کردم که این در حالیست که شب گذشته آرایش خود را پاک کرده باشید.

سخن آخر

شب ها قبل از خواب پاک کردن آرایش فراموش نشود تا صب با پوستی شفاف و درخشنده آماده آرایش باشید.

اگر این مقاله را دوست داشتید سری به بخش مقالات دل بازار بزنید شما میتوانید برای خرید لوازم آرایش به این فروشگاه آنلاین مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید