بلاگ, مقالات

ادکلن های اسمارت کالکشن و مورد پسندترین آنها

عطر و ادکلن اسمارت کالکشن

ادکلن های اسمارت کالکشن در حجم 15-25 و 30 میل و 100 وجود دارد که کامل ترین آنها ادکلن 100 میل است

خرید عطر و ادکلن اسمارت کالکشن به دو صورت انجام می شود یا مشتری از قبل عطری را می شناسد و کد آن را نیداند و یا اینکه در سایت دل بازار از میان عطرها بهترین عطر را بصورت آنلاین خریداری می کند.اما برخی از مشتری ها انتخاب از قبل تعیین شده ای ندارند و بیشتر از طریق بویایی در لحظه از فروشگاه خرید می کنند.این دست از ادکلن هایی را که نام می بریم جزو بهترین ادکلن ها برای هدیه دادن می باشد.

ادکلن اسمارت کالکشن

ادکلن اسمارت کالکشن کد 291 لالیک مشکی

کمی بوی چوب سوخته و جنگل های اسرار آمیز برای هر مردی خوشایند است .پس چه چیز بهتر از یک رایحه گرم وآرامش بخش و اندکی تلخ.همانطور که می دانید رایحه این ادکلن مشابه لالیک انکر نویر است

برای خرید عطر و ادکلن به سایت دل بازار مراجعه کنید

ادکلن اسمارت کالکشن بلو شنل

ادکلن اسمارت کالکشن کد 313 بلو شنل

نت های پایه این ادکلن از بخور خس خس -سدر – چوب صندل = نعنا هندی و مشک سفید تشکیل شده است .و انواع رایحه های چوبی با هم ترکیب شده اند.این ادکلن خنک است و یکی از محبوب ترین ادکلن های اسمارت کالکشن است.

ادکلن اسمارت ساواج دیور

ادکلن اسمارت کالکشن کد 446 ساواج دیور

اگر دنبال یک ادکلن هستید که بوی آن از روی پیراهنتان نرود ساواج دیور را امتحان کنید.بوی فلفل سیچوان نارنج و عنبر دارد .این ادکلن گرم و تند است و یکی از محبوب ترین هاست .

ادکلن اسمارت لیدی میلیون

ادکلن اسمارت کالکشن کد 306 لیدی میلیون

یکی از محبوب ترین ادکلن های زنانه اسمارت کالکشن با رایحه گرم و شیرین می باشدمناسب مهمانی های دوستانه و قرارهای کاری برای خانم ها می باشد.

عطر و ادکلن اسمارت کالکشن

ادکلن اسمارت کالکشن کد 287 گوچی فلورا

همانطور که از اسم این ادکلن پیداست در باغی پر از گل قدم می گذاری رایحه آن تروتازه با طبعی معتدل و شیرین برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است.

عطر امپر لجند اسمارت

ادکلن اسمارت کالکشن کد 465 امپر لجند

همانطور که می دانیدادکلن هایی با رایحه چوب در میان مردان بسیار محبوب است به نظر شما مردانی که از رایحه های چوبی استفاده می کنند در مجذوب کردن خانم ها موفق تر هستند.این ادکلن با بوی چوب گایاک و چوب درخت کاج و تخم گشنیز و اسطخدوس حسی را که شما به دنبالش هستید را می دهد.

ادکلن 212 سکسی اسمارت کالکشن

ادکلن اسمارت کالکشن کد 240 سکسی 212

این ادکلن رایحه شیرین و گرم دارد و جذابیتی به صاحب خود می بخشد.میل شما به استفاده از عطری که شما را دلفریب و خواستنی تر کند طبیعی است .کمک گرفتن از این ادکلن برای توجه طرف مقابل خیلی هم خوب است.این ادکلن در نت های ابتدایی فلفل صورتی – ترنج .و نارنگی و در نت های میانی رایحه گل های معطر روناسیان -شمعدانی – و در نت های پایانی مشک و چوب صندل سفید و وانیل را در خود جای داده است .

عطر و ادکلن اسمارت کالکشن ورساچه کریستال

ادکلن اسمارت کالکشن کد 225 ورساچه کریستال

این ادکلن مخصوص روزهای بهاری و تابستانی است عطری سبک و ملایم با رایحه گلی و میوه ای بهترین گزینه برای مهمانی های دوستانه و گردش و خرید .

ادکلن لانکوم مید نایت رز

ادکلن اسمارت کالکشن کد 404 لانکوم مید نایت رز

اگر علاقه مند به یک ادکلن گرم و شیرین برای روزهای خنک پاییزی و شب های سرد زمستانی هستید این ادکلن می تواند شما را به خواسته یتان برساند.این ادکلن پخش بو و ماندگاری تقریبا خوبی دارد .

ادکلن سیلور سنت اسمارت کالکشن

ادکلن اسمارت کالکشن کد 426 مردانه سیلور سنت

اغلب ادکلن های مردانه رایحه ای گرم و تند و یا تلخی دارند اما این ادکلن رایحه ای گرم و شیرین دارد اگر فردی سرد مزاج هستید این ادکلن به شما حس گرمی و آرامش دلنشینی می دهد و آِوش شما را برای عزیزانتان امن و آرام می کند

انواع عطر و ادکلن اسمارت کالکشن

سخن آخر

این ادکلن ها از نظر نویسنده محبوب می باشد اما توجه کنید که عطرها برای انتخاب سلیقه ای می باشند برای خرید عطر و ادکلن اسمارت کالکشن می توانید به فروشگاه انلاین دل بازار مراجعه و عطری متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید