بلاگ, مقالات

محبوب ترین عطرهای برند ایوسن لورن

ادکلن ایو سن لورن

ایو سن لورن یکی از برندهای مد و فشن است که در زمینه های مختلف مانند عطر و ادکلن زیورالات وغیره فعالیت می کند.این برند جز بهترین عطر و ادکلن های فرانسوی است .در این مقاله شما را با بهترن عطرهای ایو سن لورن اشنا خواهیم کرد.

 

عطر ایو سن لورن لیبره

این عطر طبعی معتدل با رایحه ای شیرین دارددر سال 2019 عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد .این عطر برای یک خانم جذاب طراحی شده است.کیفیتی باورنکردنی دارد و برای استفاده در شب و روز مناسب است.این عطر تازه در نت های بالایی اسطوخودوس و پرتقال ماندارین و توت سیاه را در خود جای داده است.نت های پایه وانیل ماداگاسکار -عنبر – مشک و سدر می باشد.رایحه ان خیلی شیرین یا خیلی پررنگ نیست.اما برای کامل کردن پرستیژ شما مناسب است.

ادکلن ایو سن لورن

ادکلن ایو سن لورن پاریس

ادکلنی زنانه است که طبعی خنک و رایحه ای شیرین دارد .در سال 1983 عرضه شده و پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد .این با رایحه رز را برای ادای احترامبه زنان پاریسی که رمانتیک -ظریف و سر زنده و شاد و کاملا جذاب هستند خلق شده است.ترکیبی دلپذیر از گل رز و بنفشه است.نت های ابتدایی عطرچوبی – گلی و قلب ان زنبق و رز و پایه ان چوب صندل است که به ان شخصیتی گرم می بخشد.ترکیبی از نت های میوه ای و گلی رایحه ای فوق العاده ملایم ایجاد می کند .

 

ادکلن مون پاریس

عطر ایو سن لورن مانیفستو

این ادکن زنانه طبعی گرم و رایحه ای شیرین دارد در سال 2012 عرضه شده پخش بویی متوسط و ماندگاری بالایی دارد .نت های بالایی ترکیبی با طراوت از توت سیاه موج سبز تازه و ترنج است.نت های قلبی دارای اکورد های گل سفید مانند سوسن های دره و یاس سامواک هستند.عطری با نت های چوب صندل – چوب صدر دانه تونکا و وانیل روی پوست شما قرار خواهد گرفت.برای خرید نسخه اسمارت کالکشن این عطر می توانید به فروشگاه انلاین دل بازار با کلیک ب روی لینک مراجعه فرمایید.

ادکلن مانیفستو
ایو سن لورن مانیفستو

عطر ایو سن لورن سی نما

عطر ایو سن لورن سی نما طبعی گرم ورایحه ای شیررین دارد و در سال 2004 روانه بازار شد پخش بوی متوسط و ماندگاری بالایی دارد .رایحه اغواکننده این عطر خانم های برجسته فیلم های کلاسیک هالیوود را در لباس های شب زیبا و کفش های پاشنه بلند به یاد می اورد.نت های بالایی شکوفه بادام -و نت های میانی یاس -نت های پایه گرم و مجلل از عنبر مشک سفید و وانیل تشکیل شده است.این عطر با طراوت برای هر رویدادی در زمان روز و شب مناسب است.

ادکلن سینما

عطر ایو سن لورن اوپیوم

ادکلن ایو سن لورن اوپیوم زنانه با طبع گرم و رایحه ای تند است در سال 2009 عرضه شده و پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد .این عطر در سال 1977 روانه بازار شد اما با بسته بندی جدید در سال 2009 معرفی شد.نت های بالایی الو-گشنیز مرکبات فلفل پرتقال ماندارین میخک ترنج و خلیج هند غربی اغاز می شود.نت های میانی یاس میخک زنبق دره هلو و رز نت های پایه چوب صندل-نعنا هندی-عنبر و دارچین که باعث می شود عطر روی پوست شما باقی بماند.

ادکلن اپیوم

ادکلن ایو سن لورن الهوم بلو

این عطر مردانه -طبعی خنک و رایحه ای شیرین دارد در سال 2018 عرضه شده پخش بو و ماندگاری ان متوسط است نوع رایحه ان ابزیان تازه است.ترنج اکورد دریایی ابزی را تیز می کند که زیر ان یک چوب سدر پیچیده برجسته شده است .تا این خنکی مرکباتی تازه در پیچیدگی کلاسیک لهوم قرار داشته باشد .

ادکلن لا نویت ده ال هوم

شما میتوانید برای خرید عطر های ایو سن لورن نسخه ی عطر و ادکلن اسمارت کالکشن شرکتی اماراتی به فروشگاه دل بازار مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید