بلاگ, مقالات

2 برند عطر و ادکلن ارزان

عطر و ادکلن فراگرنس ارزان

 2 برند عطر و ادکلن ارزان

اگر به دنبال عطر و ادکلن ارزان هستید روی لینک قبل کلیک کنید و وارد فروشگاه آنلاین دل بازار شوید در ضمن همراه ما باشیدتا دو تا از کمپانی های بزرگ جهانی و با کیفیت را به شما معرفی کنیم .

کمپانی اول :شرکت فراگرنس ورد یکی از کمپانی هایی است که در تجارت جهانی عطر و ادکلن که یکی از وسیع ترین و بزرگترین تجارتهای جهان است وجود دارد .این شرکت یکی از تولیدکننده های عطر اسانس و اذکلن است و یک برند حهانی است .

این کمپانی از سال 2009 فعالیت خود را در کشور امارات متحده عربی اغاز کرد.فراگرنس بعد از کمپانی اجمل از بزرگرترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن در امارات به حساب می اید.

این برند به غیر از عطر و ادکلن و اسانس در حوزه های دیگری مانند لوازم ارایش و لوازم الکتریکی فعالیت دارد .این برند بیش از 150 نفر استخدامی دارد و در امارات متحده 8مرکز عمده فروشی نیز دایر کرده است که  هم اکنون مشغول به فعالیت های خود هستند .

هدف برند فراگرنس ورد چیست ؟

هدف این برند عرضه و تولید عطرهایی است که ماندگاری بالا و کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسبی داشته باشند .این برند توانست با محصولاتی همچون عطر و ادکلن ارزان با کیفیتی بی نظیر بازار را از ان خود کند.

در حال حاضر فراگرنس توانسته خود را در اغلب کشورهای اروپایی و خاورمیانه به عموم نمایش دهد و محبوبیت خود را به دست اورد.بسته بندی و دیزاین بسته های برندفراگرنس ورد بینطیر و تکرار نشدنی هستند که تاثیر بسیاری در افزایش فروش این برند دارند .

محصولات فراگرنس در کجا تولید می شوند؟

تولید محصولات فراگرنس در کشورهای هند -امارات – و اندونزی انجام می شود.اگر به دنبال عطر و ادکلن ارزان هستید

چند نمونه از ادکلن های فراگرنس که قیسمت مناسبی دارد معرفی می کنیم .

عطر چیک گرل زنانه فراگرنس ورد : عطر چیک گرل عطری است زنانه و خاص با رایحه ای گرم و تلخ .

این عطری جدید با سکل خاصش که شبیه به یک کفش پاشنه بلند است به راحتی می توان تشخیص داد که این عطر مناسب خانمهای جوان است

این ادکلن در گروه بویایی گلی و شرقی قرار دارد و مناسب فصول سرد سال می باشد.

عطر لاویدا اس ب لا زنانه فراگرنس ورد عطری است زنانه و خاص با رایحه ای گرم و شیرین گروه بویایی این عطر گلی و میوه ای

با ماندگاری بالا با میزان پراکندگی عالی  مناسب فصول سرد سال و میهمانی های نیمه رسمی شبانه می باشد.

عطز زن زنانه فراگرنس ورد :عطری است زنانه شیک و رایحه خنک و شیرین این عطر در گروه بویایی مرکباتی و میوه ای قرار دارد.مناسب تمام فصول سال می باشد.

فراگرنس ورد

تمامی عطر و ادکلن های فراگرنس دارای قیمت مناسب می باشند این امر باعث نمی شود که این عطر و ادکلن ارزان از کیفیت خوبی برخوردار نباشد

هدف فراگرنس ورد داشتن عطر و ادکلن های ارزان با کیفیت مناسب باماندگاری بالا و پخش بوی بالا است .این کمپانی در راه خود موفق بوده است .

طرفداراان این عطر می دانند که می توانند انواع رایحه های معروف جهان را در قالب این عطرهای شرکتی و مرغوب با قیمتی مناسب پیدا کرده و از انها استفاده کنند از جمله این برندهای معروف عبارتند از

لالیک دیور- کارولینا هررا-شانل -کرید-تامفورد بولگاری -ورساچه-کلوین کلین -پاکورابان -لانکوم-جورجیو ارمانی -دیوید داویدف-

نارسیسو-نارسیسو رودریگز-امواژ-کنزو-مونبلان-نیناریچی -لاگوست-باربری-لنوین می باشد

و بسیاری دیگر از برندهای معروف جهان که می توانید همه اینهارا در سایت دل بازار در قالب عطر و ادکلن های ارزان مانند فراگرنس ورد مشاهده و خریداری نمایید.

ویژگی های برند فراگرنس ورد؟

اراپه محصولات با بالاترین کیفیت

از دیگر ویژگی های این برند کیفیت عالی و قیمت مناسب است .

محبوبیت فراگیر در کل جهان از جمله کشورهای اروپایی و خاورمیانه

طراحی منحصر به فرد و بسته بندی زیبا و تکرار نشدنی
ارایه ادکن های متفاوت با رایحه های متنوع

ماندگاری بسیار بالا نسبت به دیگر برندها

دارا بودن رایحه های مناسب برای زنان و مردان

بوهای متنوع که سلیقه های متفاوت را در بر می گیرد

برای مشاهده انواع ادکلن های این برند پر طرفدار به فروشگاه انلاین دل بازار مراجعه فرمایید

 

 

و اما دیگر کمپانی عطر و ادکلن ارزان

برند اسمارت کالکشن

و اما دیگر کمپانی پر طرفدار و محبوب با عطر و ادکلن ارزان برند اسمارت کالکشن می باشد .این کمپانی محصولات متنوع خود را در شیشه های یک شکل و با بسته بندی های ساده عرضه می کند .

محصولات این برند در برگیرنده بسیاری از ادکلن های معروف جهان است

اسمارت کالکشن فرمولاسیون ادکلنهای معروف جهان را خریداری می کند و به صورت کاملا قانونی و شرکتی محصولات را با ماندگاری بالا و کیفیت بسیار عالی با نام و بسته بندی متفاوت از عطر و ادکلن های معروف جهان به بازار عرضه می کند .

برند اسمارت کالکشن (Smart collection) یک برند شناخته شده و معروف اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

این نوع عطرهای شرکتی دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر 200 رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.

ادکلن اسمارت در حال حاضر با حجم 15 و 25 و 30 و 100 میل موجود است و با توجه به کیفیت،تنوع و قیمت بسیار مناسب جایگزینی مناسبی برای ادکلن های اورجینال می باشد.

اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا خرید عطر و ادکلن مردانه دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید این عطر قیمت مناسب شرکتی با اصالت به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ،رضایت شما جلب خواهد گردید.

 

مهم تر اینکه تنوع این برند انواع سلایق را پوشش می دهد و علاقمندان به عطر خنک ، عطر تلخ ، عطر شیرین و یا عطر مناسب فصل با انتخاب های متعدد و جذابی روبرو هستند.

اگر علاقمند به برند های مطرح جهانی عطر مانند لالیک ، دیور ، کارولینا هررا ، شانل ، کرید ، تام فورد ، بولگاری ، ورساچه ، کلوین کلاین ، پاکو رابان ، لانکوم ، جورجیو آرمانی ، داویدف ، نارسیسو رودریگز ، آمواژ ، کنزو ، مون بلان ، خسوس دل پوزو ، ناسوماتو ، بنتون ، تیری ماگلر ، نینا ریچی ، لاگوست ، بربری ، لنوین و بسیاری دیگر از شرکت ها و رایحه های مطرح هستید ، می توانید نمونه های شرکتی آنرا با قیمت بسیار مناسب تر و با کیفیتی باور نکردنی از همین شرکت تهیه نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با برند اسمارت کالکشن می توانید به مقاله اسمارت کالکشن مراجعه فرمایید.

همانطو که توضیح دادیم این دو برند اسمارت کالکشن و فراگرنس ورد کیفیت بسیار عالی دارند

علی رغم اینکه عطر و ادکلن ارزان به بازار عرضه می کنند ماندگاری و پخش بوی ادکلنها حدود نود درصد مشابه ادکلن اصلی می باشد.

این دو برند معروف فروش بسیار بالایی دارند و قیمت هر ادکلن تقریبا باورنکردنی می باشدو جای خود را میان مردم باز کرده است.

برای خرید عطر و ادکلن ارزان از برند اسمارت کالکشن و فراگرنس ورد و مشاهده انواع این ادکلن ها در سایت دل بازار به قسمت عطر و ادکلن های اسمارت کالکشن و یا عطر و ادکلن اماراتی که شامل محصولات فراگرنس ورد می باشد مراجعه فرمایید

با خرید از سایت دل بازار دسترسی بسیار راحتی دارید به مرکز فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی و فروش عمده ادکلن اسمارت

ممنونیم که در این مقاله همراه ما بودید

 

دیدگاهتان را بنویسید