بلاگ, مقالات

چگونه عطر فروش یا عطر ساز شویم

عطر فروشی و عطر سازی

چگونه یک توزیع کننده عطر شویم

چگونه عطر فروش یا عطر ساز شویم  باید بدانیم فروش عطر تا سال 2016 یک صنعت 36 میلیارد دلاری بود .اگر عاشق عطر هستید و می خواهید در این صنعت مشارکت داشته باشید یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک توزیع کننده عطر می تواند فرصت های جالب و پرسودی را به ارمغان بیاورد .از انجایی که صنعت عطر در حال اضافه کردن طراحان و افراد مشهوری است که در اراپه عطرهای خود مشارکت دارند این فرصت وجود دارد اما وظیفه شما توزیع کننده است که با روندها هماهنگ باشد.

استراتژی فروش عطر را تعریف کنید

نحوه فروش عطرهای خود را مشخص کنید اگر انلاین می فروشید به دنبال وبسایت های بزرگ باشید که از طریق آن می توانید محصول خود را بفروشید همچنین می توانید وبسایت خود را راه اندازی کنید و مواردی را که دارید در سایت های دیگر تبلیغ کنید یا محصولات را به طور مستقیم برای خرید در ان قرار دهید .

اگر فروش آنلاین را انتخاب می کنید باید بتوانید پرداخت های کارت اعتباری را از  طریق بانک یا درگاه پرداخت بپذیرید و همچنین عطر ها را از طریق پست یا تیپاکس ارسال کنید.مجبور نیستید مقدار زیادی محصول بخرید شما می توانید تلاش خود را در بازاریابی محصولات و جمع اوری فروش متمرکز کنید .شما می توانید به صورت امانی محصولات عطر را از یک فروشگاه عطر و ادکلن عمده گرفته و سودی روی ان بگذارید  و در سایت خود بفروشید.نحوه پرداخت مشتریان و نحوه ارسال محصولات عطر و ادکلن برای شما ارايه دادم .

با بخش فروش عطر و ادکلن عمده تماس بگیرید یا مارکهایی که می خواهید نمایندگی انرا بعهده بگیرید و یک توزیع کننده شویدبرای واجد شرایط بودن باید درخواست آنها را پر کنید و حداقل مقدار مشخصی از محصول را خریداری کنید.

یکی از این فروشگاه ها فروشگاه انلاین دل بازار می تواند به شما در این امر کمک کند .این وب سایت اینترنتی می تواند در فروش عطر و ادکلن عمده یاور شما باشد.شما می توانید عطر و ادکلن های اماراتی را بصورت عمده از این فروشگاه تهیه فرمایید.

فروشگاه عطر و ادکلن

آیا به حرفه و صنعت عطر علاقه دارید؟

به عنوان یک ارزیاب عطرسوالی که اغلب از من ‍پرسیده می شود این است که چگونه وارد این حرفه شدید؟

برخی از مردم این را به معنای غیر تحت الفظی معنی می کنند و واقعا از من می پرسند چه چیزی باعث شد که تصمیم بگیرید علاقه خود را به عطر به یک حرفه کامل تبدیل کنید؟

این مکالمه گاه به گاه است .سرگرمی که به وضوح از طریق چشمان براق و لبهای خندان بیان می شود.

اما گروه دیگری از افراد هستند که این سوال را به معنای واقعی کلمه از من می پرسند انها میخواهند بدانند چگونه می توانند در صنعت عطرسازی نیز شغلی پیدا کنند .
آنها می خواهند اشتیاق خود به عطر را به واقعیتی روزمره تبدیل کنند و م نمی دانم وجه مشترک ماست آنها می خواهند به همان انداره که من میخاستم باشند.توصیه میکنم برای کسانی که علاقه مند به حرفه عطر فروشی هستند فقط در صورتی که نمی توانید کار دیگری را تصور کنید به دنبال آن بروید.اگر این را در ذهن داشته باشیدو هر روز یاد بگیرید واقعا هیچ راهی برای شکست وجود ندارد .مهم نیست که عنوان شغلی شما چه باشد.

عناوین شغلی در صنعت عطرسازی

عطرسازان احتمالا شناخته شده ترین بازیگران هستند اما ایجاد عطر به مهارت ها و استعدادهای متنوعی نیاز دارد .

ارزیابان -تکنسین های آزمایشگاه از مخلوط کردن فرمول های عطر گرفته تا استفاده واقعی از عطرها در هر محیطی که مورد نیاز است مثل مواد شوینده – مواد شست و شوی بدن -شمع و الکل

پرسنل نظارتی و ایمنی

متخصصان بازاریابی و گرایش ها و طراحان گرافیک

رهبران تجاری و اداری

دانشمندان تحقیق و توسعه از ایجاد مولکول های عطر جدید تا کار برروی کالبدهای خاص فناوری های عطر -بینش مصرف کننده – متخصصان و آماردانان برای کمک به عطرسازان

کسانی از شما که دارای سوابق طراحی -شیمی یا داروسازی هستند نیز می توانند مشاغل مرتبط با فرمولاسیون محصول و ایجاد رنگ و یا طراحی و مهندسی بسته بندی را دنبال کنند.حتی طراحی مد و لباس نیز به صنعت عطرسازی مرتبط است و در موسسه فناوری مد بسیاری از همکاران دارای مدرک هستند .

چندین شرکت بزرگ دوره های کاراموزی را ارایه می دهندکه می تواند راهی عالی برای شروع یک حرفه باشد .

بیش از هر چیز ای کاش می توانستم فرمولی تضمین شده برای چگونگی تحقق رویاهایتان ارایه دهم اما من نمی توانم این کار را انجام دهم .من معتقدم بسیاری از زندگی براساس شانس است با این حال می توانم تجربه خودم را به اشتراک بگذارم .عطر سازی

4 چیز وجود دارد که کمک می کند تا در صنعت عطرسازی شغلی پیدا کنید:

اشتیاق

تمایل به شکست:مهم نیست که چه چیزی را دنبال می کنید باید تصمیمتان آگاهانه باشد اهدافتان را به وضوح برای خود بیان کنید.انها را در اختیار داشته باشید و از شکست نترسید.من همان ابتدا تصمیم گرفتم که بهترین کار برایم به اندازه کافی خوب ست مهم نیست که نتیجه چه باشد.

عزم داشتن:با در نظر گرفتن اهدافتان هر روز خود را مجبور کنید که ناراحت باشید چون پر شور هستید .دلسرد نشوید و از خودتان نپرسید چرا دارم این کار را میکنم .

فروتنی:حاضر باشید از هر جایی شروع کنید باید شروع به یادگیری کنید افراد زیادی هستند که حاضر به انجام این کار نیستند انها می خواهند به جای یادگیری چیزها عطرسازان فوری باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید