بلاگ, مقالات

رمز و راز داشتن پوستی صاف و زیبا

داشتن پوست صاف و زیبا

پاکسازی پوست را انجام دهید

پاکسازی پوست به دو روش انجام می شود یکی از طریق افراد دوره دیده و روش دوم بعد از یک لایه برداری درست و حرفه ای توسط خودتان در منزل انجام می شود و انواع کرم لایه بردار و انواع ماسک صورت با خاصیت پاکسازی کننده مفید خواهد بود.

استفاده از لیف

استفاده از لیف و یا کیسه می تواند نتایج بهتری به ما بدهد زیرا زبر بودن لیف به لایه برداری بهتر پوست شما کمک می کندو پوستی درخشان خواهید داشت.

از شوینده مناسب استفاده کنید

استفاده از شوینده ای با ph مناسب که پوست را خیلی خشک نمی کند و به آن آسیب نمی رساند و شما باید هر شب و هر روز صبح صورتتان را با شوینده ملایمی بشویید .

شستن صورت

استفاده از سرم ویتامین c

برای حفظ سلامت پوست و جوانسازی و روشن شدن پوست از سرم ویتامین c استفاده کنید.علاوه بر رژیم غذایی لازم است یک سرم ویتامین c مناسب پوستتان را در روتین پوستی خود قرار دهید.برای خرید لوازم آرایشی و خرید سرم ویتامین c بر روی لینک کلیک نمایید.

ژل آلوورا

آلوورا یکی از گیاهان معجزه گر در زمینه زیبایی به شمار می آید .ژل این گیاه لایه های مرده پوست را از بین می برد و جا را برای سلول های جدید باز می کند .همچنین برای التهاب های پوستی بسیار مفید است.مثل یک ماسک صورت آن را روی پوست قرار داده و ماساژ دهید و صبر کنید تا جذب شود همچنین یک آبرسان خوب است و مانع خشک شدن پوست می شود سپس با آب ولرم بشویید.

تونر معجزه گر

بعد از بیرون آمدن از حمام یا قبل از روتین خواب و یا قبل از بیداری تونر را می توانید برای پاکسازی عمیق پوست با استفاده از پد روی صورت بکشید یا به صورت مستقیم روی پوست اسپری کنید.تونرها با توجه به مواد تشکیل دهنده می تواند ضد التهاب پوستی و سبب روشن شدن پوست شود.وجه مشترک تونرها تنظیم ph پوست است به ویژه اگر پوست چربی دارید.

از ماسک صورت استفاده کنید

با توجه به نیاز خود و نوع پوستتان از انواع ماسک ها استفاده کنید تا یک پوست شفاف و عالی به شما هدیه دهد ماسک های صورت خانگی و ماسک های صورت آماده را در طول هفته استفاده کنید.

ماسک صورت

به خوابتان اهمیت دهید

داشتن یک خواب کافی و با کیفیت تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی و داشتن پوست شفاف و…موثر است .استفاده از لباس نخی و راحت و رو بالشی و ملحفه های تمیز و دوری از گوشی در رختخواب برای خواب موثر اثر گذار است.

زمان دوش آب گرم را کاهش دهید

یکی از عواملی که باعث تحریک پوست و ملتهب شدن آن می شود طولانی بودن دوش آب گرم است که باعث می شود چربی های مفید و محافظ پوست از بین برود و پوست را برای آماده برای خشک شدن و ایجاد چین و چروک و کدر شدن خواهد کرد.پس سعی کنید از آب ولرم و اگر مشکلی ندارید از آب خنک برای دوش گرفتن استفاده کنید.

مرطوب کننده مناسب استفاده کنید

برای داشتن پوست شفاف و جلوگیری از خشک شدن و کدر شدن از مرطوب کننده درست استفاده کنید.با توجه به نوع پوست انتخاب کنید.پوست های چرب مرطوب کننده فاقد چربی وپوست های حساس سراغ لاین تخصصی ضد جوش برود.

ورزش کنید و دوش بگیرید

برای افزایش گردش خون در سطح پوست و دفع سموم بدن از طریق تعریق ورزش های هوازی مناسب انجام دهید .سپس پوستتان را به خوبی بشویید و اجازه ندهید عرق و چربی ها منافذ پوست را ببندند و موجب جوش شوند .

ورزش کردن

ماساژ صورت را فراموش نکنید

هروقت حس کردید صورتتان کدر شده آن را به خوبی بشویید و با استفاده از انگشت یا یک جید رولر خنک شروع به ماساژ دادن پوست برخلاف جاذبه انجام دهید تا گردش خون را افزایش دهید و طراوت و تازگی بیشتری به پوست شما بخشیده شود.

ماساژ صورت

به اندازه کافی آب بخورید

با استفاده از میوه ها لیمو و عرقیات مفید گیاهی آب بدن خود را به غیر از نوشیدن آب تامین کنید.استفاده از چای سبز هم بی تاثیر نیست تا پوست شفاف داشته باشید.

چربی و شیرینی را کم کنید

 

سخن آخر

برای خرید لوازم آرایش عمده و محصولات زیبایی و مراقبت پوست از قبیل لایه بردارها -مرطوب کننده ها -تونر -ابزار ماساژ و .. . میتوانید به سایت دل بازار مراجعه فرمایید و این محصولات را به قیمت عمده درب منزل تحویل بگیرید.این سایت بازار لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید