بلاگ, مقالات

راز استفاده از پرایمر

انواع پرایمر آرایشی

پرایمر چیست؟

دلیل اینکه باید از پرایمر استفاده کنیم چیست؟

نحوه استفاده از پرامر چگونه است؟

مدلهای مختلف و موجود در بازار چیست ؟

انواع پرامیر چیست ؟

عوارض و مزایای استفاده از پرایمر چیست؟

پرایمر قبل از کرم پودر و بعد از مرطوب کننده استفاده می شود.پرایمر پوست را صادف و یکدست می کند .دوام آرایش را بالا می برد.پرایمر را زیر چشم نزنید زیرا پوست آن نازک است و باعث می شود کانسیلر دور چشم بماسد .

پرایمر انواع مختلفی دارد .از جمله پرایمر لب -چشم -ابرو و…پرایمر را می توان در نوع مایع و کرمی برای پوست خشک نرمال و چرب خریداری کرد.برای هر کدام متفاوت است.پرایمر برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است.پرایمر انواع چروکهای سطحی – عمیق و حفره های پوست را پوشش می دهد.پرایمر در رنگهای سبز که برای پوشاندن لک و جوش و رنگ نارنجی برای لکه های قهوه ای پوست استفاده می شود.

برای خرید لوازم آرایش عمده با کلیک روی لینک به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی دل بازار مراجعه فرمایید.

پرایمر آرایشی

پرایمر مژه چیست

از پرایمر مژه استفاده می شود تا ریمل به راحتی روی مژه سر بخورد و دیگر نیاز نیست دنبال انواع مختلف ریمل های حجم دهنده باشیم.

پرایمر مژه

پرایمر لب

در روزهای گرم برای بالا بردن ماندگاری رژهای خود از پرایمر لب استفاده کنید .پرایمر لب باعث می شود که لبها خشک نشود.

سوپرایز پرایمر

پرایمر سبب جوانسازی پوست و روشن سازی و نرم کنندگی فوق العاده پوست و پوشاندن تیرگی های صورت می شود .پرایمر کار چندین محصول آرایشی را یکجا انجام می دهدکافی است به اندازه یک نخود روی پوست خود استفاده کنید.شما می توانید با ماساژ دادن پرایمر روی صورتتان از این محصول استفاده کنید فقط یادتان باشد قبل از استفاده حتما صورت خود را شسته و نرم کننده صورت را زده باشید.

استفاده تنها از پرایمر

خانم ها و دختران جوان که دوست دارند چهره بدون آرایش داشته باشند می توانند از پرایمر به تنهایی استفاده کنند تا صورتی خوش فرم و زیبا داشته باشند.پرایمر یک ضدپیری عالی است و یک مرطوب کننده بسیار عالی و صورت را برای آٰایش های بعدی آماده می کند در واقع یک زیرسازی است همچنین یک نرم کننده عالی.

استفاده از پرایمر آرایشی

چه نوع پرایمری انتخاب کنیم

برای پوست های چرب پرایمر مات کننده برای پوست های خشک پرایمری که مرطوب کنندگی دارد استفاده کنید و برای پوست های حساس از پرایمر آبرسان استفاده کنید و برای پوست های دارای چروک از پرایمر مغذی و یا حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنید . اگر از پوست خود شناخت کافی ندارید پرایمرهای شفاف یا بی رنگ گزینه خوبی است.

سخن آخر

برای خرید لوازم آرایش و پرایمر و انواع محصولات آٰایشی می توانید به سایت دل بازار مراجعه فرمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید