بلاگ, مقالات

خرید عطر و ادکلن اورجینال زنانه

عطر و ادکلن اورجینال

خرید عطر و ادکلن به دلیل مشکلات و وضعیت اقتصادی یک دغدغه برای خانم هایی که به استایل شخصی خود اهمیت می دهند مبدل شده است.در حال حاضر اکثر عطر و ادکلن ها گران قیمت شده در جامعه امروزی استفاده از عطر و ادکلن یک امر طبیعی بین بانوان و اقایان تبدیل شده است اگر شما هم جز افرادی هستید که نمی توانید بودجه زیادی برای خرید عطر و ادکلن در نظر بگیرید خوب است با خرید عطر و ادکلن اسمارت اشناشوید .

این عطر و ادکلن ها با قیمت ارزان تر ولی رایحه ای بسیار خوشبو در بازار موجود هستند.

عطرهای زنانه

در اینجا قصد داریم چند نمونه از پرفروش ترین عطرهای زنانه را به شما معرفی کنیم تا برای خرید عطر و ادکلن کاری راحت داشته باشید.

 

عطر زنانه ری حانا ری ری

این عطر ششمین عطر زنانه برند ریحانا که در سال 2015 با بوی خوشیوی گلها و میوه های دلنشین در یک بطری صورتی با طراحی زیبا به بازار عطر و ادکلن عرضه شد در میان ادکلن های خنک رایحه ای جذاب و ماندگاری بالایی دارد .و در زمره عطرهای ارزان قیمت به حساب می اید.عطری است میوه ای شیرین و ملایم که حسی هیجان انگیز و ماندگار و وانیلی و میوه ای را دارد.رایحه اغازین ان بوی شیرین پشن فروتمی باشد.

عطر ارماف کلاب د نویت اینتنس

عطری است زنانه که در گروه بویایی میوه ای و گلدار قرار می گیرددر سال 2014 رونمایی و روانه بازار عطر و ادکلن شد .عطری خوشبو با ترکیباتی از میوه های ترنج -هلو- گریپ فروت و پرتقال اغاز می شود.رایحه مرکباتی به تدریج محو می شود و رایحه های گل های همیشه بهار یاسمن -بابونه و گل رز قرمز نمایان می شود .رایحه پایاینی مشک-خس خس -نعنا هندی و وانیل می باشد و ماندگاری بالایی ایجاد می کند.

عطر انتونیو باندراس

عطر زنانه در خانواده گل میوه های شیرین و چوبی که نوت های این عطر شامل گل بهارنارنج-گل بنفشه گل یاس پونه کوهی وانیل زنبق می شود.عطریست سبک گرم و شیرین.این عطر ساخت کشور امریکا در سال 2019 معرفی شد.طبع گرم این عطر موجب شده بانوان بتوانند در فصل زمستان از ان استفاده کنند.

ادوپرفیوم زنانه ارماندباسی این رد

عطریست با رایحه گلی که در سال 2003 روانه بازار عطر و ادکلن شد.تمام نت های استفاده شده گرم و دلنشین برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی مناسب است.

 

خرید عطر و ادکلن اسمارت کالکشن

اسمارت کالکشن در زمره عطرهای ارزان قیمت مناسب بانوان با رایحه های بسیار خوب شرکتی و تنوع زیاد می باشد.اسمارت کالکشن با خرید فرمولاسیون عطرهای مختلف دنیا نمونه شرکتی ان را روانه بازار می کند.برای خرید عطر و ادکلن ارزان با داشتن رایحه قوی و ماندگاری خوب یک گزینه مناسب است تا در شرایط تورم و مشکلات خانم ها بتوانند عطری با کیفیت و با قیمت مناسب را تهیه کنند.

عطر و ادکلن اسمارت کالکشن

شما می توانید برای خرید عطر و ادکلن به فروشگاه انلاین دل بازار مرجعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید