بلاگ, مقالات

جذابیت آرایش زنان در نگاه مردان

زنان جذاب

چهره بدون چربی:

مردان به چهره های بدون چربی تمایل بیشتری دارند.زیرا دارای بافتی صاف و بدون چین و چروک همراه با خطوط کانتوری نرم هستند.

چهره بدون چربی

 

زنان خوش اندام:

زیبایی تعریف های متفاوتی دارد.برخلاف تصورات مردان زنان لاغر را نمی پسندند .مردان شیفته پیچ و خم ها و قوس های ظریف اندام زنان می باشند .سن ازدواج دختران جوان با فیزیک مانکنی و لاغر بیشتر از سن ازدواج دختران جوان با فیزیک متوسط است.

 

 

زنان با رنگ پوست سفید:

زنان مردان تیره پوست را ترجیح می دهند و مردان زنانی با پوست سفید را می پسندند.در حالی که رنگ سفید نشانه سادگی -ظرافت و معصومیت به شمار می رود.مردان ترجیح می دهند که سن همسرشان دو سال کمتر از آنها باشد.در کل زنانی با اختلاف سن کمتر ترجیح مردان است.

انواع رنگ پوست

 

آرایش لطیف:

هم خانم ها و هم آقایان آرایش کمتر را برای خانم ها ترجیح می دهند .زنان محبوب همیشه لبخند به لب دارند زیرا مردان دوست دارند که بتوانند زن مورد علاقه شان را بخندانند.در جامعه ما آرایش کردن بخش جدایی ناپذیر خانم ها شده است.انگار به یک نحوی وابستگی روانی ایجاد شده است.همیشه در کیف خانم ها یا جیبشان لوازم آرایش وجود دارد. زنان باید خودشان را دوست داشته باشند تا از نگاه مردان جذاب به نظر برسند.البته اگر به خودخواهی تبدیل نشود.آنها باید به سلامتی خودشان اهمیت بدهند.مردان جذب زنان مهربان می شوند.اما راز بعدی شوخ طبعی آنهاست مردان دوست دارند با زنان شوخ طبع ازدواج کنند.

برای خرید لوازم آرایش عمده با کلیک روی لینک به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه آنلاین دل بازار مراجعه فرمایید.

آرایش ملایم و لطیف

موی سالم زنان:

جذابیت فیزیکی زنان که باعثجلب توجه مردها می شود موی آنهاست به خصوص اگر بلند باشد.موهای روشنتر جذابیت بیشتری دارد و نشانه جوانی -بازیگوشی و پتانسیل تربیت فرزند مثبت تر است.

موهای سالم

لب های قرمز:

مردها شاید این رنگ را به این خاطر دوست دارند که باعث تحریکشان می شود .مردها واقعا عاشق رنگ قرمز هستند.رنگ قرمز باعث جلب توجه مردان می شود.

 

آشپزی کردن خانم ها:

مسیر راه یابی به قلب یک مرد آشپزی کردن است .برای مردها آشپزی زنان و پر کردن شکمشان با غذای خوشمزه جذاب است.در واقع یک غذای خوشمزه نشان می دهد که کسی می خواهد از شما مراقبت کند.

آرایش لطیف

سخن آخر…..

جذابیت فیزیکی زنان برای مردان:

مردها زنانی که سایز باسنشان بزرگتر از کمر است را دوست دارند .این نشان دهنده قدرت باروری بهتر است.گونه های گلگون -موهای سالم-پوست صاف و روشن-اندام مناسب-سینه های بزرگتر که نشان دهنده شیر کافی برای فرزندشان است مردها زنانی را که کمتر ارایش می کنند و چهره طبیعی دارند را ترجیح می دهند.مویدم اسبی-کفش پاشنه بلند -لباس قرمز-بوی خوش-موهای صاف و بلند-بینی کوچک-بنابراین رازهای جذابیت زنانه آشکار شده است.

 

 

اگر به دنبال خرید لوازم آرایش هستید میتوانید از سایت https://www.dele-bazar.com/دیدن فرمایید.محصولات عمده با کیفیت و قیمت عالی.ممنون که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید.https://www.dele-bazar.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید