بلاگ, مقالات

تونر چیست و چگونه باعث پاکسازی پوست می شود؟

تونر آرایشی

تونر آرایشی محصولی است که بعد از شست و شوی صورت برای تنظیم ph صورت مورد استفاده قرار می گیرد سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی و طراوت و نرمی و ابرسانی آن کمک می کند.اگر پوست چرب دارید یک تونر چربی اضافی و منافذ پوستتان را کاهش می دهد و برای پوست های خشک و حساس و نرمال سبب کاهش قرمزی و جلوگیری از پوسته پوسته شدن می شود .

تونرها سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده که پوست را تغذیه کرده و به سلامت پوست کمک می کند.تونرها آثار باقی مانده آرایش را از پوستتان پاک می کند.استفاده از تونرها یک انتخاب نیست یک ضرورت است.پس از شست و شو صورت و پاکسازی پوست مدتها طول می کشد تا پوست مواد مغذی یا حیاتی را احیا کند اما به وسیله تونر این کار انجام می شود.

برای خرید لوازم آرایش عمده با کلیک روی لینک به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی دل بازار مراجعه کنید.

تونر آرایشی

مزایای تونر

بسته شدن منافذ پوست – تنظیم سطح PH پوست – ایجاد لایه محافظتی روی پوست – مرطوب کردن پوست – شادابی پوست – جلوگیری از ایجاد موهای زیر پوستی

 

فاکتورهای موثر در انتخاب تونر مناسب

نوع پوست – اگر پوست خشکی دارید از تونرهایی با ترکیبات آبرسان استفاده کنید و اگر پوست چربی دارید دنبال محصولی با فرمول سبک تر باشید.

ترکیبات موثر ومفید تونر شامل آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهاب و ترکیبات احیا کننده پوست -اسیدهای لورونیک – سرامیدها – گلیسیرید -پانتنول سیواید که نوعی ضد التهاب بسیار قوی است و ویلوهرو می باشد.

استفاده از تونر آرایشی

بهترین زمان برای استفاده از تونرها چه زمانی است؟

بعد از تمیز کردن و پاک کردن آرایش از روی پوست تونر استفاده می شود و یک لایه پایه برای باقی محصولات مراقبت از پوست استفاده می کند.از تونرهایی که حاوی اتانول – منتول وسایر ترکیبات تحریک کننده است اجتناب کنید.سعی کنید از تونرهای حاوی ترکیبات عطری استفاده نکنید.تونرهای حاوی مواد مغذی تاثیر زیادی بر سلامت پوست دارد .

سخن آخر

اگر می خواهید تونر مناسب پوست خود را خریداری کنید و برای خرید لوازم آرایش به سایت دل بازار مراجعه فرمایید.استفاده از تونر باعث پاکسازی صورت می شود .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید