بلاگ, مقالات

ترتیب استفاده از محصولات آرایشی

آرایش کامل

شست و شو و تونر

ابتدا باید صورت را از آرایش قبلی پاک کنیم سپس با ژل شست و شو پوست خود را بشویید که باعث می شود منافذ پوست شما باز شده و آرایش بهتر جذب صورت شما شود سپس نکته مهم استفاده از تونر است.چند قطره تونر روی پنبه یا دستمال ریخته و آن را روی صورت و گردن خود بکشید که باعث می شودسطح ph پوست خود را بعد از پاکسازی متعادل و منافذ آن را سفت کنید.

شست و شو و تونر

ضد آفتاب و مرطوب کننده

قبل از شروع آرایش کمی مرطوب کننده به پوست خود بزنید مرطوب کننده ای استفاده کنید که مناسب پوست خود میدانید اگر پوست خشک دارید از لوسیونی چرب و سنگین استفاده کنید و اگر پوستی چرب دارید از محصولی استفاده کنید که چربی نداشته باشد.البته در این مرحله می توانید از ضد آفتاب به جای مرطوب کننده استفاده کنید.

برای خرید لوازم آرایش عمده با کلیک روی لینک به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه آنلاین دل بازار مراجعه فرمایید.

زیرسازی آرایش صورت

نکته مهم در این مرحله استفاده از پرایمر برای تازه نشان دادن آرایش و جلوگیری از ماسیدگی است.پرایمر باعث می شود پوست یکنواخت و آرایش ماندگاتر شود پس اگر در طول روز فعالیت زیادی دارید و تعریق می کنید باید از پرایمر در زیرسازی آرایش صورت خود استفاده کنید.برای قسمت چشم ها از پرایمر مخصوص چشم استفاده کنید.

زیر سازی آرایش صورت

فاندیشن در آرایش

نوعی کرم سنگین است که برای پوشاندن عیب و ضایعات پوستی به کار می رود و رنگ پوست را یکدست میکند.باید نزدیکترین رنگ فاندیشن مناسب با پوست خود را بگیرید.پوست های چرب باید از فاندیشن مات و پوست های خشک از فاندیشن مخملی و درخشان استفاده کنید.

 

 

کانسیلر چیست

یکی از مهم ترین گام ها در زیرسازی آرایش صورت استفاده از کانسیلر است .کانسیلر تیرگی دور چشم -جوش را می پوشاند .فقط در نقاطی استفاده شود که نیاز است زیاده روی نکنید.کانسیلر و فاندیشن اغلب به جای هم استفاده می شود.

 

آرایش زیبا با برنزر و رژگونه

یک برنزر مناسب پوست شما را رنگ می بخشد و درخشان و شاداب می کند.اگر آرایش جذاب می خواهید با استفاده از رژگونه گونه های خود را برافروخته و آتشین کنید.با توجه به نوع آرایش و رنگ پوست رژگونه مناسب انتخاب کنید.

 

زیباترین آرایش چشم

آرایش چشم نیاز به دو رنگ مکمل تیره و روشن دارد نباید خط چشم و ریمل را نادیده بگیریم .خط چشم مدادی برای مبتدیان بهترین گزینه است .برای چشم های گرد باید خط چشم را از وسط پلک شروع کرده و به انتهای مژه برسانید.اگر چشمان درشت می خواهید خط چشم را از گوشه داخلی به بیرون بکشید سپس با استفاده از ریمل مژه های خود را منظم کنید.

زیبایی لب ها

ابتدا با استفاده از بالم لب لبها را نرم کرده و پس از جذب آن رژلب را از وسط لب ها به گوشه ها بکشید

زیر سازی و آرایش کامل صورت

سخن آخر

پس از اتمام آرایش از اسپری یا پودر فیکساتور استفاده کنید-اگر می خواهید آرایشتان ماندگار باشد اسپری فیکساتور را با فاصله بیست سانتی روی صورت خود اسپری کنید.پس از استفاده از آن آرایش ماندگار و آرایشتان خشک می شود.

برای خرید لوازم آرایش وتمامی محصولات آرایشی و بهداشتی لطفا به سایت دل بازار سر بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید