بلاگ, مقالات

بهترین عطرها برای تابستان 2023

عطر و ادکلن

بهترین عطرها برای تابستان 2023 وقتی هوا گرم است استفاده از یک عطر تند می تواند باعث شود که احساس کنید زیر یک پتوی سنگین متورم شده اید.

گل های نرم-مشک های پوستی شفاف -مرکبات خنک و آبزیان درخشان عطرهای مناسب تابستان هستند.

برای خرید عطر و ادکلن اسمارت کالکشن به فروشگاه آنلاین دل بازار مراجعه فرمایید.

مایسون فرانسیس آکوآیونیورسالیس

این عطر گلی معادل شیرجه رفتن در یک استخر سرد یخی است در حالی که پاشش های کریستالی نعنا و آهک این عطر شما را با درخشش نقره ای خنکی دوش می دهد و در یک روز گرم دقیقا همان چیزی است که شما احساس خواهید کرد ….بهشت

ادکلن مایسون فرانسیس

مایک جاکوبز دیزی

با رایحه میوه ای و مرکباتی از تمشک -آلو – گلابی و گریب فروت آغاز می شود که با ترکیبی ملایم از نوت های پودری گلی با رایحه رژلب رز و بنفشه به ملایمت یک بوسه ترکیب می شود .

ادکلن جاکوبز دیزی

کلین وار کوتون

این عطر یونیسکس به معنای واقعی کلمه بوی لباس های شسته شده را در نام خود دارد .

پیور گریس

یکی از محبوبترین عطرهای جدید است این گل مشک نرم در تابستان شکوفا می شود به عنوان یک عطر زنانه همه رایحه ها را نشان می دهد .رایحه های مدرن پوشیدن آسان و شیک با نوت های سبز خنک ترنج روشن و نیلوفر آبی احساس می کنید که یک لباس تابستانی سفید تازه شسته شده را قبل از رفتن به یک مهمانی در باغ به تن کرده اید .

بایر دو بلانچ

مانند روسری ابریشمی صافی است که روی نسیم سبک تابستانی بدون وزن شناور است برازنده و ظریف است .بلانچ حسی شیک را به عطرهای جدید می بخشد.

ادکلن بایردو بلانج

آرمانی آکوآدیجویا

چه چیزی می تواند شاداب تر از لیمو و نعنا باشد یک عطر گلی تمیز و تازه است که مانند خوردن شربت لیمو در کنار دریای مدیترانه خنک است .

 

ادکلن آرمانی آکوا دی جیو

برای خرید عطر و ادکلن میتوانید به فروشگاه آنلاین دل بازار مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید