بلاگ, مقالات

انواع مختلف عطر و ادکلن

عطر و ادکلن

انواع عطر و ادکلن بر اساس غلظت دسته بندی می شوند.عطرهااز 78 الی 95 درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس های روغنی ساخته می شود.اینکه در هر عطری میزان اسانس روغنی به کار رفته چقدر باشد اسامی مختلفی به انواع عطر و ادکلن می دهد.

تفاوت انواع عطر و ادکلن

ادوپرفیوم -ادو تویلت -ادکلن ادوفرش از انواع مختلف عطر و ادکلن هستند .

عطر و ادکلن

پرفیوم ها

پرفیوم ها بهترین و بادوام ترین انواع رایحه ها با 22 درصد اسانس روغنی هستند غلیظ ترین نوع عطر است .این نوع عطر با ماندگاری طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ادوپرفیوم ها

بعد از پرفیوم -ادوپرفیوم با داشتن 15 الی 22 درصد روغن معطر نوع رقیق تر عطر اعم از زنانه و مردانه است.محصولات اسمارت از این دسته میباشد.برای خرید عطر و ادکلن اسمارت روی لینک کلیک کنید.

ادوتویلت ها

این دسته 8 الی 15 درصد اسانس روغنی دارد و رقیق تر از دو نوع قبل است .مناسب استفاده روزمره است.

ادکلن ها

ادکلن ها برای مردان استفاده می شود.تنها حدود 4 درصد روغن دارد.رقیق ترین نوع عطر اعم از زنانه و مردانه است.غلظت به کار رفته در این نوع عطر کمتر است ولی بسیار پرکاربرد است .بوی ملایمی دارد

ادوفرش ها

اما رقیق ترین عطرها اصطلاحا ادوفرش نامیده می شود . 3 درصد اسانس روغنی دارد .این عطر بسیار ملایم است مناسب محیط کاری می باشد.

ادوفرش -افتر شیو -دءودورانت یا بادی اسپلش ترکیب ادوفرش و دءودورانت متفاوت است .ادوفرش ها یا باید اسپلش یا افتر شیو هر سه محصول یک الی 3 درصد اسانس معطر دارد ولی در بقیه ترکیبات با هم متفاوت هستند و کاملا یکسان نیستند .

انواع عطر

سخن آخر

قبل از خرید عطر و ادکلن به موارد زیر توجه کنید .

چقدر می خواهید هزینه کنید .چه میزان ماندگاری نیاز دارید -در چه محلی می خواهید استفاده کنید -چه نوع بویی را دوست دارید .

برای خرید عطر و ادکلن اسمارت کالکشن به سایت دل بازار مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید